Uitnodiging jaarvergadering

28 maart 2019

Het bestuur van de wijkvereniging nodigt alle wijkbewoners uit voor de jaarvergadering en algemene ledenvergadering op maandag 8 april om 19.30 uur in de serviceflat Cronestein aan de Plantijnstraat.
Op de agenda staan oa. het jaarverslag 2018, de buurtbank en bouwplan Watergeuskade. Zie de uitnodiging met meer informatie.
We blikken terug op het afgelopen jaar, maar kijken vooral ook vooruit naar alles wat in de wijk te gebeuren staat. Jolanda praat ons bij over het initiatief van de buurtbank die voor en door wijkbewoners gemaakt gaat worden.
Na de pauze gaan we uitgebreid in op de bouwplannen in de wijk, met name het bouwplan Watergeuskade. Bewonersgroep Zoeterwoudseweg/Tomatenstaat en Ma Retraite lichten hun activiteiten en standpunten toe over dit bouwproject. Wat betekenen de bouwplannen, welke zorgen leven er en welke uitgangspunten willen bewoners uit de wijk meegeven aan de gemeente?
Mocht je niet alleen op de jaarvergadering mee willen praten en denken over de wijk, meld je dan aan voor het bestuur van de wijkvereniging. Er is nog plek in het bestuur.
We hopen op 8 april veel wijkbewoners te zien!
(NB Wees op tijd. We wachten iedereen op bij de voordeur en gaan vervolgens in groepen met de lift naar de zaal op de bovenste verdieping.)