Zet je in voor de wijk

P1120544
7 december 2021

De wijkvereniging Cronestein en de wijkkrantredactie zijn op zoek naar vrijwilligers. Bekijk de mogelijkheden hier! Wil je meer weten of wil je wel graag helpen maar op een andere manier? Neem dan contact op met Renée Schmidt via info@wijkverenigingcronestein.nl.

Redacteuren voor de wijkkrant en/of nieuwsbrieven

Heb jij gevoel voor taal? Of heb je een mooi verhaal? Heb je een mooie foto van een bloeiende boom, ken je een leuk raadseltje, heb je een razend interessante buurman of –vrouw of heb je een geheim plekje of pareltje ontdekt in de wijk, wil je een mooi gedicht delen, of heb je een mooie kleurplaat voor kinderen gemaakt? Ken je nog ondernemers die graag willen adverteren in de wijkkrant? Kruip in de pen en verblijd de wijk met jouw mooie gedicht, foto of verhaal.

Bezorgers wijkkrant

De wijkkrant wordt huis-aan-huis verspreid. Dit doen we al jaren gezellig met de buren. Wij zijn op zoek naar wijkbewoners die het leuk vinden om een handje mee te helpen.

Bestuursleden

Wij zijn per direct op zoek naar een algemeen bestuurslid en een penningmeester. Met max. 5 of 6 overleggen per jaar of ca. 2 of 3 uur per maand ben je er nauwelijks tijd aan kwijt. Wat krijg je daarvoor terug? Meer contact in de wijk, kennis van de sociale kaart, bestuurlijke ervaring, goede contacten bij de gemeente Leiden en het is natuurlijk ook een mooie aanvulling op je CV.

Meedenkers

Is een intreden in het bestuur niets voor jou, maar wil je wel graag meedenken en betrokken zijn bij bepaalde onderwerpen? Dat kan! We zoeken mensen met interesse op het gebied van verkeer, groen en bouwen, die met ons willen sparren en een commissie kunnen vormen op het gebied van groen, verkeer, leefbaarheid en meer.