Algemene Ledenvergadering 2022

7 februari 2022

De Algemene Ledenvergadering vindt fysiek plaats op dinsdag 12 april om 20.00 uur bij Gemiva (Kanaalpark 1). Wij achten het van belang dat wij als wijk met elkaar in gesprek blijven over lopende en aankomende zaken en ideeën kunnen uitwisselen. U bent van harte welkom v.a. 19.30 uur. Aanmelden kan via info@wijkverenigingcronestein.nl

We blikken terug op het jaar 2021, maar kijken vooral ook vooruit naar alles wat in de wijk te gebeuren staat. We nodigen een aantal interessante sprekers uit, onder wie Vincent van Velzen die meer komt vertellen over de openbare ruimte in de Lammenschansdriehoek. Kijk hier voor de hele agenda.

Mocht u niet alleen op de jaarvergadering mee willen praten en denken over de wijk maar gedurende het hele jaar, meldt u dan aan voor het bestuur van de wijkvereniging.