Participatiebijeenkomst Watergeuskade as. donderdag 15 november

12 november 2018
Aanstaande donderdagavond participatiebijeenkomst over het project Watergeuskade (nieuwbouw bedrijven en appartementen aan de Zoeterwoudseweg, van Auto XL tot de brug (dus niet de Praxis)). Locatie: Sportcity, Zoeterwoudseweg 7H.
Tijd: 17.30 – 20.00 uur (inloop).
Dit is de kans voor wijkbewoners om ideeën, zorgen en vragen te delen met de gemeente en met projectontwikkelaar Van Rhijn Bouw. Meer informatie: zie bericht van 21 september jl. en kijk onder ‘Over de wijk/Plannen van de gemeente’. Kijk ook op www.leiden.nl/watergeuskade. Zie verder de oproep van het groepje bewoners van de Zoeterwoudseweg die bij velen in de brievenbus viel.
Het bestuur van de wijkvereniging zal aanwezig zijn en zich laten informeren over het proces en de inhoud. Belangrijke thema’s voor de wijk zijn verkeersafwikkeling, parkeren, leefbaarheid en groen. De gemeente stelt zichzelf bij nieuwbouw ten doel om bij te dragen aan de leefbaarheid en duurzaamheid (en groen) in de wijk. De nieuwbouw zou kwaliteit moeten toevoegen. Hier zullen wij de plannen op beoordelen.