Uitgelicht

Schanstuin stopt per 1 oktober. Adoptieouders gezocht voor bomen

25 augustus 2020

Vier jaar lang hebben veel buurtbewoners uit Cronestein groenten, fruit en bloemen succesvol laten groeien in de Schanstuin. Helaas is het tijdelijk gebruik van de grond voorbij en gaat er op de Schanstuin gebouwd worden vanaf 1 oktober. We willen zoveel mogelijk bomen en planten een tweede kans geven.

Hebt u interesse voor uw eigen buurttuin, volkstuin of voor uzelf ? Neem contact op met de wijkvereniging Cronestein via info@wijkverenigingcronestein.nl. Hier vindt u een overzicht van de bomen en planten. In de maand september kunt u in overleg de bomen zelf uitgraven. Ook zijn er nog wat losse materialen over te nemen voor een klein bedrag.

U kunt in overleg een afspraak maken om een keer op de tuin te kijken. De Schanstuin ligt aan de Lammenschansweg.